Sunday, January 2, 2011

ReuniON...(Click to Read)


Alhamdulillah REUNION SKB7 BATCH 05 dah selesai......
LIST2 YG AkU NK BGTAU  (=,=)

1.Mmg best jumper kwn2 balik...tp aku jer x berubah2...takperlaaa....nnti berubah ler tue... 

2.Jumper Aiman sembang2 sal sekolah....

3.Mkn2


4.Memori baru juga masuk lam kepala hotak aku....
  >>>INFO>>>kalau korang nk tau kepala hotak kita nie dijadikan P.E.R.F.E.C.T oleh ALLAH s.w.t krn    kepala hotak kiter nie lbh hebaat dr  kelajuan n kapasity memorykad,hardisk dan yg seangkatan dgn nyer....hahaha

5.Anyway,segala perkara yg erjd ader hikmahnyer...memoriyg terindah bg kiter hndklah disimpan dgn baek2 agar ia dpt mmberi pedoman untuk kite...

6.Of course laa PICTURE..

 
My OLD FRIENDs
Rakan Sepermainanku Dulu
 
Sepupu Shahizad
saper tau nie???
Hilman..Aku ingt agy aku umh die maen game halo..hehehe

 This is us

This is us 2

7.so...aku pown baleklaa.....

0 comments:

Post a Comment