Sunday, June 26, 2011

Kek Lapis,Tergerak Hatiku..

Assalamualaikum pembaca blog ni...yeah!!!..aku da dpt..kek lapis merah kuu...mmg terbaek laa..walaupun da secondhand..mekasih mama..kek lapis nie bukan untuk makan yew..
Teka Teki,
      kek lapis aper yg x boleh dimakan..ada mate satu kt blakang..ermm..warna merah..haha

 jawapan (spoil betul dak nie...trus bagi jawapan
     pernah tgk x nie..

nie laa dia..kek lapis tuu..ce tgk kt tepi dye jalur2 kan cam kek lapis..tp x secantik nie da laa..hehe

Part yg best skali ader cybershot tu camera dia...pergh!! terbaek...so,merata2 laa aku bwk handfon nie tp dalam bnyk2 tempat aku pergi...entah mcmana tergerak hati aku nk ambil gambal awan jew...tenang rase bile tgk awan..entah knp bila aku tengak jew awan aku rasa suke2 sorang2...sbb bile tgk awan hati rasa tengang ngat...aku pown amek laa gamba...

.::gamba2 yg aku ambil::.

fav aku...





begitulah awan nano..nano nano nano...haha tp ap yg penting aku x edit pown gamba nie aku hanya letak link blog aku n border jew...cantik kan?? + perasan2 siket..haha..nie gamba feveret aku..yg terbaek bg aku..nampak x alunan cahaya yg keluar disebalik awan tu..
"tenang jer tgk awan..:) "

Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment