Tuesday, June 21, 2011

Poster Design,, :)

wargh!!!...akhirnya siap jugak poster design selepas semalaman buat...lebey kurang pukul 4 pagi tady siap...ingtkan nk update trus lam blog nie tp ngantuk sgt...mata da mcm ada batu da atas kelopak mata daa..hehe..*tp facebook sempat plak*..hehe..aku buat nie ader sbbnye...abb aku rindu ngat kt kawan2 aku..sbb tu aku design satu poster kami..hehe..kitorg berlima x pernah bersilisih fahaman...haaa??? fahaman??..bukan ajaran sesat yew..maksud aku ermm..lu pikirlaa sendiri...kitorg kalo kuar mane2 mesty kuar same2..

TAPI
Jika duit tiada , Maka x keluarlaa td hari tersebut

haha...hipotesis terunggul..mestilaa x kuar sebab xdak duit kan...tp walaupun macamana pon persahabatan kitorang tak akan pudar...

pada satu petang yang syahdu dan hening..ok..(sad story mode)

Aku : Acu da pindah
Imi : Ikhwan da pindah
Bulat : so,kita kena mulakan hidup baharu kita!!

ok tukar mode x nk sedey2 jom tgk design aku tu...

..::MY FIRST ULTIMATE POSTER DESIGN::..

Amacam hensem x??..hehe(klik gambar untuk besarkan)

"Friendship will never Fade"

Assalamualaikum...



2 comments: