Friday, June 24, 2011

Segmen : Dia Maharaja Lawak

Nk join tembak lalat tue...kih3..jgn maraaaa...hehe

Aku rase2 *ikut hati aku laaa*...JOZAN menang..
(walaupun maalam final nie aku x tau lagi bole tgk x...sedey... :( )
JOZAN

kenapa aku pilih mamat,jejaka,lelaki berdua nie sbb diorg memang kreatif buat lawak walaupun apa keadaan sekali pown....aku mmg tabik arr diorg..tabik springgg!!!..haha..lagi satu diorg nie pandai berlakon a.k.a mengajuk org laen...mmg jadilaa..

 
tiba2 hatiku berkata *haha* ::
"tp sepah nge jambu pown best gak..ermm..xkiree...nak JOHAN eh sorry JOZAN jugak"

Assalamualaikum...



10 comments:

  1. woo...
    same laaa kite...

    jom usha

    http://azrijohan.blogspot.com/2011/06/seriusdialah-maharaja-lawak.html

    ReplyDelete
  2. Salam, template sy buat sendiri.Ni ada saya buat tutorial.

    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/06/tutorial-buat-background-tiles-pada.html

    ReplyDelete
  3. malam penentuan...siapa akan menang ML 2011? (^^,)

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/segmen-dia-maharaja-lawak.html

    ReplyDelete
  4. walaupun ak minat gler jozan tapi dari awal td aku dh rasa sepah akan menang....dh agk ramai yg akn overconfident

    ReplyDelete
  5. Nak tutorial betol2 ke ni?? Kalau nak betol2, bley tlg wat kan layout. Sbb tutorial tu susah sikit nak wat. Nanti pape, tanya kat afifah.mokhtar@gmail.com tau. =)

    ReplyDelete
  6. yeah nnti ble saya da siap barang (sbb nk pindah) dan x sibuk sy gtau yew

    ReplyDelete