Thursday, August 11, 2011

BERHATI - HATI KETIKA MENAIP




Korang pernah tak nak bukak satu laman web tetapi semasa nak tulis URL tu tersilap taip mesti keluar gamba yang yang kat atas ni...tapi tadi adalaaa seorang hamba Allah kat FB aku tadi suh aku bukan satu link..tp yang peliknya dia suruh aku bukak blog aku sendiri,tanpa fikir pape aku pun tekan laa...bile aku bukak ni haaa yang keluar...SUBHANALLAH


yang nie yang kuar..mmg licik betul org kafir ni...aku mula laa cemas..rupa2nya aku check blek blogspot tu salah eja blogspot jadi blogpot huruf 's' dibuang..x lama lepas aku terbaca status post kawan aku di FB..



rupa-rupanya ini hanya agenda untuk menyesatkan umat islam..aku da try blog lain..sama juga hasilnya laman nie yang keluar..jadi berhati-hati tau nak taip sesuatu..jangan sampai perkara yang lain berlaku..jadi kalau korang terbukak laman2 web seperti ini jgn mudah percaya kuatkanlah iman korang...jangan mudah terpedaya dengan org kafir..

" renung-renungkanlah..hehe "

Assalamualaikum...

7 comments:

  1. dah lama perasan hal nie...sbb dulu penah ada sorg blogger silap bagi url...sy main klik je..lalu kuar laman web tu..hampir sy ingat blogger tu punya..huhu~ nasib baik la sy tak buat tuduhan.......

    ReplyDelete
  2. @Amanina Azizan :: welcome:)
    @Kasut :: nasib baek tak buat tuduhan lagikan...hehe..kalau tidak..kesian kat org tu :)

    ReplyDelete
  3. peh...mcm2 la skunk ni....bhye~

    ReplyDelete
  4. ouh..dah penah jd camni..tp kdg2..url betul pun leh jd camni..camne ntah leh jd camtu..ish ish

    ReplyDelete
  5. pernah... tapi dah lama la tau..
    sebab tu kena berhati2 kot menaip ~

    ReplyDelete