Friday, August 12, 2011

DOODLE PERTAMAKU :)


Salam blogger semua..Sejak dua menjak nie aku terperasan ramai yang buat doodle sendiri..PERGH!!..jadi aku pun terikut2 laa jugak akhirnya siap jugak sebelum berbuka,masa yang diambil untuk menyiapkannya adalah hampir 3 jam 30 minit,fuh memang lamaa tuu..

tapi yang paling penting aku berpuas hati dengan doodle nie dan doodle nie khas buat warga WLA (We Love Art) spesel punyaa..hehe..cantik tak - cantik tak <<<muka perasan >..< hehe...jadi waktu berbuka pun dah nak dekat nie

" Selamat Berbuka Puasa Semua (= "

Assalamualaikum...

16 comments:

  1. terbaikkkk! bile nak ajor aku nih?!!!

    ReplyDelete
  2. http://www2.adamainaa.com/2011/08/blogger-pilihan-minggu-ini_12.html

    ReplyDelete
  3. comel:) x mau bg kt kite ke,hii follow cni ya

    ReplyDelete
  4. semart. sangat jeles bila org lain reti wat doodle. nad buat jadi dodol. hampeh =.='

    ReplyDelete
  5. @cik Ferra AWw :: tq2 :)
    @cik Tasya :: hahah...Bole bile da expert lagi
    @Siti Nadzirah :: jangan jelez2..usaha tu penting..usaha3..:)

    ReplyDelete
  6. comey comey comey cam anak mama juga...

    ReplyDelete
  7. seriyesli,yg kamoo buat 2 awesome gile.style die lain cket.sker! ^_*

    ReplyDelete
  8. pehhh. kali pertama dah terbaik. cayalah

    ReplyDelete
  9. @mama :: mekasih..hehe..(blushing nie..haha)
    @Fatin Syahirah :: thank you :)
    @iejjah :: time kasih jugak :)

    ReplyDelete