Thursday, August 25, 2011

KORANG "ADDICT" TAK DENGAN __________

??????
 
Apsal plak ni tiba2 tajuk tak lengkap nie,ermm nak merepek2 laa nie. (=__=)..korang pernah tak makan coklat???Beli coklat???Rasa coklat???Minum air coklat???Mandi coklat??? *hiraukan jelaa...*
yang aku duk sebut2 sal coklat nie sebab aku da addict makan coklat. sampaaku beli dekat RM 15 coklat..hahaha...mula2 ambil satu lepas tu nampak yang lain ambil pulak..PERGH!!!
aku ni memang dari kecik suke sangat coklat kalu satu bar tu sekali hadap jer abih *giloo...*..tapi biasa yang buat keluar duit mama aku laa..hehehe XD..sejak blaja kat peneng duit sendiri laa..korang pun kena makan coklat tau sebab ada banyak khasiat antaranya ::

a) Membantu meningkatkan memori dan hafalan
b) Membantu menguatkan hafalan
c) Membantu menajamkan mata dan minda
d) Membantu memulihkan keletihan saraf
e) Membantu menguatkan daya ingatan
f) Mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
g) Mengurangkan risiko atherosclerosis serta mengurangkan kematian akibat penyakit koronari jantung
h) Meningkatkan kebolehan mengatasi tekanan
i) Melambatkan proses penuaan *patut aku nampak muda jer XD*

TAPI!!!
:P
stok dah nak abih..ada sapa2 nak sponsor tak??.. *dengan muka tak bersalah*
Assalamualaikum... 

19 comments:

  1. Aku pun suka makan cekelat, especially Tudor Chocolate. Murah & sedapppp! Nyum, nyum!

    ReplyDelete
  2. se geng laa kite....Tudor Chocolate??biasa kat mana ada jual ek..nak try..

    ReplyDelete
  3. almond landon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
  4. fy pon suka coklat,lg2 coklat vochelle kat atas tu. mmg sedap giler >,<

    ReplyDelete
  5. Saya pon penggila coklat. Semua coklat saya bedal. Takde feveret2, memang suka makan semua hahaha :P

    ReplyDelete
  6. @MAdnip :: sabar2!!!...kawal nafsu ang..hahhaha
    @fyfy :: nak siket ker??..hehe
    @Tiq Hashim :: syaa tak makan coklat berwarna putih...x suke2

    ReplyDelete
  7. saya pun suka cokelat. dan hari2 saya makan cokelat. hahahahahaha :D

    ReplyDelete
  8. suka makan apa sahaja yang berkaitan dgn coklat..tp dalam kuantiti yg sedikit..banyak2..muak..

    ReplyDelete
  9. biasa saya kalu makan banyak jadi sakit mulut tapi tetap redah sebab terlalu sukakannya..>..<

    ReplyDelete
  10. nak mandi coklat lah..hee..fiza pun addict gak coklat dulu..sejak 2 3menjak ni dah kurang sikit..nanti berat bertambah ;P
    Fiza suke coklat daim..pg langkawi borong sakan..pastu coklat cadbury caramel..wawawa..heaven makan coklat ^_^

    ReplyDelete
  11. @Azhafizah :: pergh!!...coklat daim...bestnyeee terliur plak..memang heaven arr..hehe

    ReplyDelete
  12. hahaha..sama mcm sorg kawan nie..ratu cOklat.Mintak je kat dia..Cokelat mmg byk khasiat dia..tp kne hati2 jugak.jgn addicted sgt.kandungan gula dia tggi :)

    ReplyDelete
  13. betul jugak tu kena hati2 kalu tak kandungan gula dalam tubuhjadi banyak...kna pandai kawal laakan makan gula

    ReplyDelete