Monday, August 15, 2011

MUZIK APER KORANG SUKE??


Musik aper korang suke??..herm..ok tak tajuk entri ni..oklaa kot..Sekarang nie aku nak kongsi nge korang lagu2 best yang aku minat buat masa nie..

Sejak dua,tiga empat menjak nilaa kan aku minat lagu bittersweet butterfinger the times,yuna kot (blushing...:P)..dan lagu-lagu retro ala indie2 laaa..terbaek gak arr diorang nie,pagi petang siang malam aku pasang...hahaha...korang minat tak lagu2 macam tu??,diorang nie best tau tak,lagu2 diorang menusuk jiwa XD

Kalau korang nak tau dengan dengar lagu je boleh tenteramkan hati kita,dengan iramanya,liriknya melodinya, kadang2 lirik sesebuah lagu tu boleh jadi bermakna bagi kita sebab persamaan @ similarity yang ada pada lirik lagu dengan situasi kita sekarang, kalu korang tension2 pon mesti korang dengar lagu gak an...tp ade jugak laa orang yang mempunyai cara-cara tersendiri untuk lepas tension...

Kalau nak lagi best lirik lagu tu kita hayati betul2, mesti puas hati laaa, (sambil minum air >..<..haha)..komfem aku cakap..tapiiiiii kalau nak lagi impak maksima korang pun nyanyi samalaa..haha... tapi korang kena ingat jangan laa memekik terlolong kuat2 mcm pontianak mengilai..korang kena fikir jugak orang lain jangan pentingkan diri sendiri tau tak elok..jadi jom layan lagu nie

THE TIMES - TUNJUK PERASAAN



" layan jer lagu nie..jangan tunjuk perasaan sudaa lepas nie XD "

Assalamualaikum...

5 comments:

  1. eh sy pun bru bt entry psl music..tp feveret kite lain,hihi jom bce ^^

    http://antooungu.blogspot.com/2011/08/bagai-lagu-dan-irama.html

    ReplyDelete
  2. saya suka lagu yang rancak. hilang tension. :)

    ReplyDelete
  3. sesetengah lagu rancak saya pun suka :)

    ReplyDelete