Friday, September 30, 2011

"MALAM NI AKU RACE!!!"


Salam Bogger
Malam ni aku race!!..haha...korang tau ke aku nk race kat mane??..haha..aku race naek ape??..mesti arr naek kete...cumaaaaaaa...ermm.errmm..naek skyline tuu..haha..maen game laa..dah jadi ketagih aku ni tau maen game ni..sapai kawan2 aku pun turut serta..sampai nak test pun sempat lagi maen..haha..kalau korang tak caye korang try laa maen..konfem ketagih punyer..

Korang boleh upgrade2 kete,bagi cantik2,nak customize pun bole..kete pun boleh tahan jugak laa,setakat ni aku kete paling laju *hoho..perasannyaa..:D* tapi kete laju pun kalau tak reti kawal...takdakpapapalaaa..haha..

ni kete aku sekarang...ada berani ke nak lawan..haha


"jom lumba2..haha"

Assalamualaikum...

3 comments:

  1. dah lame xmaen game ni..dulu selalu main..siap ade stereng n pedal lg tu..huhu..sonok!pastu layan game max payne lak..habis khatam da..skang satu game tak main dah..focus pada ps..huhu

    ReplyDelete
  2. kak fizah::haha..kak fizah pun maen jugak...memang terbaek!!..laa..haha..

    ReplyDelete
  3. yelah sangat teror bw keta tuh pastikan lesen tu nnt lulus.. hehe

    ReplyDelete