Monday, September 5, 2011

SELAMAT DATANG LAB REPORT DAN ASSIGNMENT XD


Salam blogger
Daa sampai di peneng tempat belajar aku JMTI,mood raya pun dah habis
 ...
selamat tinggal kampung halamanku
...
selamat datang assignment
...
selamat datang lab report
...
selamat datang jiwaku
...
...
...
...
...
selamat datang design
...
selamat datang WE LOVE ART
...
takda kerepek ke dalam bilik aku nie....selamat laaa roomate aku bawak blik kuih raya boleh mencekik kuih raya haha, buat masa sekarang ni aku nak siapkan assignment n report, jiwa nak blaja dah membara *tapi esoklaa..hahah*,buat masa sekarang aku sudah rasa rindu pada mama sekejap je masa berlalu,huhu :'),buat sekarang ni design aku beralih ke komik style..hak3..tibe2 je,coming soon blog WLA aku baru nak design header dye slow2....haha

Assalamualaikum...

4 comments:

  1. selamat enjoy back to school..WLA dah ade blog?ape link nyer fi?wahh..memang dah ketinggalan dah Fiza ni..adehh..

    ReplyDelete
  2. WLA tak ada blog lg bru dalam perancangan jer..hehe

    ReplyDelete
  3. wah wah. nice entry ni :) ape kate, share kan link ni kat segmen http://fyapelangi.blogspot.com/2011/09/segmen-aku-mahu-readers-setia.html sambil meningkatkan followers ! ehem ehem. semestinya ade hadiah :)

    ReplyDelete
  4. mama pun dah mula rindukan Along... huhuhu

    ReplyDelete