Thursday, October 20, 2011

MAKAN DAN MINUM :D



Salam Blogger
Semalam tiba2 masa lapar aku terfikir pasal satu design...tapi tak tau ngapa...design pasal makan...kalau makan mesti korang pulun perabihkan...jadi aku amek sos sebagai icon dalm design ni..sbb aku tgk bila org makan mesti nk amek bnyk2...mcm sos...mesti ambil bnyk..tapi ada jugak orang yang tak mcm tu, ni aku amek sebagai contoh kalau minum pun sama sahaja.Korang pernah tak makan dan minum banyak2 sampai buncit2 perut..tapi tak besar2..
*mesti korang tak faham kan..haha..bior aku je paham takper..aku yang designkan...hehhe*

pernah tak??
pernah tak??

aku pernah..tu disebabkan akibat metabolisma dalam badan kita tinggi, kalau tak silap laa,tapi bg org yang mkn sikit jer dah menyebabkan gemuk @ berat naik baik tak payah laa makan ikut nafsu..bahayaaaaa kemungkinan boleh kena obesiti, amalkanlah minum air masak bnyk dan buah2 buahan..jangan makan ikut sedap selera je...kadang2 aku mkn pon camtu mcm bela hantu..hehe..jadi marilah kita sama2 berubah hehe..kalau nak lagi bagus mkn cara rasululullah makan.. :)



Assalamualaikum :D

12 comments:

  1. aku kuat makan tapi tak pandai beso2. hahaha.

    ReplyDelete
  2. fiza xleh makan banyak..cepat bam bam nanti..sedih -_-'..sesuap nasi dah cukup..biar betul?tak caye?sile percaya..hahaha..btw fi,designt macam poster..cantik..bagus idea tu..suke!

    ReplyDelete
  3. untunglahhh kalau makan x gemuk2..heaven kot!! :D

    ReplyDelete
  4. @fiza::bior betik makan sesuap nasi jew...haha
    @Cik tetra :: untung kot..tapi badan tak beso2 =__='

    ReplyDelete
  5. untungla kalau makan badan leh besar..
    huhuhu

    ReplyDelete
  6. saya elak dari makan makan
    minum takpe

    hee
    diet la kononnyee

    ReplyDelete
  7. @Ahmad syarif :: untunglee...pfffft
    @anisa :: diet???..heheh

    ReplyDelete
  8. untung ke? asyik kena cakap kurus kering je. T.T sobs sobs.

    ReplyDelete
  9. halo halo... aku nak hang design untuk blog aku leh?

    header, widget, layout semua lah..

    email : hamzahian@gmail.com

    http://www.terbangtinggitinggi.com/

    ReplyDelete
  10. @Fyfy Liew :: hehe..yg tu memang biasa
    @Hamzah ian :: ermmm..tak boleh rasanya...sbb sekarang kalau nk design blog ambil masa yang lama...sbb takut pelajaran ketinggalan jer...mintak maaf sangt2 ye.. :(

    ReplyDelete
  11. makanannnnn ... makannn .. im starving .. auummmmm

    ReplyDelete