Thursday, October 13, 2011

MENGANTUK


Salam Blogger
Dah dua hari aku ngantuk gile...sampai mata terkelip2...mcm kelip2..haha..sbb jeng3....sebab aku tak cukup tidolaa..hehe..pastu tadi lps jer test n abis kls...pergh puas hati aku tidoo..haha...sampai tak ngantuk dah ni..

korang tau tak!!

taaakk tau!!!

=__='

manusia memerlukan tido yang cukup selama 6 jam...kalau tidak bole kena penyakit..boleh menyebabkan keletihan mental dan fizikal..mental penting untuk org yang belajar...betul sbb aku ada terbaca article sal ni...hehe.kalau terlebih pun tak boleh..boleh menyebabkan kecendurungan untuk obesiti..jeng3..tapi aku 2 aku da alami..memang betol.terutama lam kelas..sampai pegi tandas tertido lam tandas..haah =__='..

tapi sekarang bukan aku tak nak tidoo...aku da tak boleh tidoo disebbkan tido yang panjang tadi..haha..smart tak doodle kat atas..lme da aku tak design mnde2 camtuh..hehe..mklumlaa "sibuk"...yelaa report assignment...tapi sng je nk atasi tuh JANGAN TANGGUH..hehe

::TIPS2 SENANG TIDURR::
1.suh kawan @ roomate korang dodoikan kalau tak jadi suh dye lempang
2.korang guling2 turun tangga... :D
3.korang lompat2 atas katil tak tentu arah
4.jahit mate o__0'
5.makaaaaaann..hehe


1 comments:

  1. Oooo citer pasal tido yer...
    Yang mama tau kalo cinta hati mama neh tak cukup tido, simpton2nya dia akan sakit kepala,(sama cam mama juga) sakit kepala yahamat. Kalo masa sekolah dulu WAJIB dia akan pergi berjumpa mamanya kengdian UBATnya memanglah tido kat makmal fizik.. wakakaka...

    ReplyDelete