Friday, November 25, 2011

SUME ORANG SENGIH-SENGIH

Salam Blogger
semua oran duk sengoh2...eh silap sengih2 laa..hehe sape yang duk sengih2 tuu...haha..oklaaa aku citer..semalam kepada semalam kawan aku Bukhari bagi aku gambar kitorang sekelas. Gambar tu patutnya da lama dapat. Tapi aku tak dapat lgi sebab photographer yang dtg amek gambar kitorang hari tu tersilap pos. Malam tu jugak aku tgk gambar tu, aku tgk gambar aku hahaha, tergelak sorang2 aku tgk gambar aku. Jadi aku pun apalagi, aku scan pastu edit balek sebab cerah sngt.

Sebagai Gambar Kenangan
(klik pada gambar untuk tumbesaran)





tapi aku rasa laa...gambar aku buat lagi cacat gambar..sbb tu ak lebih suke amek gambo dari bergambar...haha, tak masyuk pon. cbe korang cari aku..haha, mesti korang jumpenyeee,macam kena pulau pun ada hahaha, takpelaa kenangan kan~~

0 comments:

Post a Comment