Thursday, December 8, 2011

AKTIF KEMBALI


Salam Blogger
Alhamdulillah peperiksaan unuk final ku da abeh..haha...sekarang is active mood...tapi aku demam...baek je dari demam..tuuuh WLA group menunggu...WE LOVE ART!!!..asignment haha, kad WLA nk siapkan...banyak gak keje tangguh ni, hehe, tapi bile da minat mcm petik jari kaki je ni..haha :P

Tapi sekarang aku demam, makan pon xde selera, tetibe je demam aduuuh, selera pun xdk, naseb baek 100PLUSS ader bole minum kenyang pon kenyang gak, korang semua sihat ke tak, jaga laa kesihatan korang jgn fikir macam2 sangat, nnti demam =__=''

tak lupa gak kat adam review blog aku,,,, wawawawawa terharu gler arr, mekasih brooo <3 ko..haha

http://www2.adamainaa.com/2011/12/blogger-blogger-ini-hebat-berkarya.html

cuti nanti aku nk buat aper ek?? =__=''

WLA menunggu  :) , <3 <3 <3

4 comments:

  1. wahh..semangat dh dia..dh cuti kn.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh.. amin..

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete