Sunday, January 15, 2012

MEMANG DARI KECIK XD

Salam Blogger

1. Aku memang typo, tak tahu kenapa, aku memang typo, korang jgn terasa kalau aku typo, aku tak kesah korang nk cakap apa, sebab aku evil ("evilah sanggaat"*tangan dibahu mata keatas*), sejak bila terjadi typo ni?, aku typo sebenarnya memang dari kecik, masa kecik2 dulu aku selalu tulis huruf B ngan D secara terbalik, haha cuba korang bayang kejap __________ ok dah2 bayangtu, kadang nama aku sendiri pon salah eja, =__='', haha, memang patut laa org bg gelaran aku Raja Typo, aku ada satu lagi bukti kukuh masa kecik aku typo

NAH AMBIK KAU!!

nak jelas lari picit gambar ni

2. Memang dari kecik sampai sekarang jugak, walaupun aku ubah macamana pon tulisan aku tetap buruk, walaupun kadang2 aku perasan tulisan aku lawa =__='', hahah sampai cikgu pon marah dulu, tapi aku tak kesah, sbb mama aku memang tulisan buruk dr kecik, mak borek anak pon rintik, heheh, tapi masalahnya aku sampai sekarang tulisan buruk walaupun pandai design-design =__=''

3. Dan kelemahan yang aku takleh tinggal, adalah penyakit M, iaitu MALAS!!, sumer keje aku jdi tak lawa, tulisan jadi buruk, typo melampau sebab MALAS, macamana ek cara nk atasi sifat ni, ish3.., aku ni cepat malas, aku slalu sangat tengah buat kerja dgn semangat sampai tengah, ermmm =__='', encik MALAS datang, sbb tu kadang - kadang kerja aku jadi chai chin chau, Sampaikan kadang-kadang aku dengki ngan budak pompuan yang kerjanya "KEMAS GILER!!", "TULISAN MACAM KOMPUTER!!"..hahha, JAdi memang aku kn cari penawar nk ilangkan malas. Saper tau?...
                   
P/S : Sape-sape tau nk ilangkan MALAS, cepat!!, komeng laju-laju!!!

PEMBETULAN :: Tarikh Lahir aku hak3...aku baru detect, bahawa tarikh tu tarikh aku tulis biodata...kah3..*tak leh henti gelak!!*

27 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tarikh lahir tu, btul ke? confiused :D ke tarikh lahir tu kau tulis tarikh hari yg ko buat biodata ni? hahaha

    ReplyDelete
  3. conpius benar dgn tarikh lahir tu...
    *pembetulan..

    ReplyDelete
  4. hahah...pandai ko adam..aku tak detect pon yang tu..hak3...>..<

    ReplyDelete
  5. hahaha.. ko memang. tak focus dlm buat keje. (bebel)

    ReplyDelete
  6. haha.. tarikh lahir tu salah!!! tulisan "nak jelas lari picit gambar ni"
    tu pun salah!!! haha memang raja typo!

    *terangsang bila dengar kata2 perangsang tuh. haha

    ReplyDelete
  7. wakakaka , tarikh lahir hang powerr dohh Superman :p

    ReplyDelete
  8. bahahaha..kecik xpela typo..jgn nk tulis karangan typo..adehhh

    ReplyDelete
  9. hehehe...ada bunga2..ada ombak2 semua..

    ReplyDelete
  10. hahaha tulisan mcm cacing, tp apedehal...ye x..huhu

    ReplyDelete
  11. masa aku kecik dlu pun aku nk jd qolis....hahaha

    ReplyDelete
  12. haha..fy oh fy.sampai terbawak bawak dalam entry :p

    ReplyDelete
  13. huahaha..qolis tu..fi nk jadi ape,nak? Qolis!hek3..

    ReplyDelete
  14. kata kata perangsang ? O.O HAHA .. alala chomey nyeee fi time kecik .. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehem2....memang comey pon..hak 3 >..< * kembang itung

      Delete
    2. comey???? mama pun comeyyy hehehe

      Delete
  15. memang mak borek anak rintik..nasiblah tulisan acu lawooo..nota pun cantik je..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. weiiiii... mulut tu mama cili kang... hehehe... mana ada tulisan mama BAPAKKKLAHHHH comelnya, cantiknya... hehehe

      Delete
    2. cantiklahhh..de dgn ngah same je tulisan..hahah..kume bertige ye comel..tulisan sebiji2 je..hihihi

      Delete