Sunday, January 8, 2012

VECTOR : AMIN AIZUDDIN

Salam Super Reader
Flash Player?, aper tu?, kuey ataspun biawak salai?,...bukan ia adalah sejenis pencuci yang mengandungi bahan toksik, ada macam iklan tak?. ok aku gila, Flash Player??. erm ak pon tak tahu apakebenda flash player, yang aku tau org buat animasi atau game pakai benda ni, tapi aku ada kenal seorang pakar flash sama dengan Fahmi Mahat, aku knl dye kat WLA, WLA tempat berhimpun jer para artis puun, aku jela nyebok kat situ, Amin Aizuddin komfem2 korang kenal kan, retis tuuh, hehe

Kecik - kecik dah maen flash2, bukan flash kamera yer, orang lain kecik - kecik maen anak patung, dia main flash tuh, 13 tahun dah pandai??, bior betik, memang betik2 dah ni, nanti dah naek form 5 mesti lagi hebat kan~~ Semalam aku ad post kat WLA 5 komentor terawal dapat vector free dan budak gila ni dapat, jgn maraa~~

Sebelum


Selepas


P/S : Amin jgn perasan...jgn perasan..haha >..<

7 comments:

  1. wah!superb!
    aku reti main flash kamera jer..
    haha!

    ReplyDelete
  2. @myra azraff :: samolaa...flash kamera pon flash kamera henset..haha

    ReplyDelete
  3. Apa yang saya suruh...lain yang dibuat...haipppp!!! :P

    Yang Benar,
    Si Kacak Disebalik Monitor

    ReplyDelete
  4. Yang atas tu paling bangang..dah macam harimau :P

    ReplyDelete
  5. macam mana buat ne?? tutorial xda?? huhu

    ReplyDelete
  6. alaa..tutorial takde laa...tak tau laa nk buat tutorial camna ..sorii huhu

    ReplyDelete