Monday, December 3, 2012

PEMENANG PHOTO CANDID CONTEST by RUANGAN MONOLOG


Assalamualaikum
Hari ni fi nak umumkan pemenang contest
Kalau ikutkan dah berabuk dah contest ni

maaf

maaf

dan 

maaf 

sebab lambat, maklumlaa sibuk, ada masalah teknikal sikit

LIST JOIN


tak ramai mana yang join tapi oklah, ada jugak yang join, terima ksih fi ucapkan

TERIMA KASIH BAGI YANG JOIN :)

OH!

lupa plak sapalah pemengan yang bertuah ni

dan

Pemenangnya Adalah


Gambar yang ditampilkan sememangnya candid, dengan gaya terkejutnya sampai fi pun terkejut .

Kepada Pemenang
Sila emelkan gambar yang ingin divectorkan, atau contact kat fb pon bole
Emel :: skyforce331@yahoo.com

P/S :: Maaf di atas kelewatan umumkan pemenang

6 comments:

  1. laaaa. xtau pun. hahaha! anyway, cantik candid die. mg patut beliau menang.. :D

    ReplyDelete
  2. xtau pun... ke sy yg xamik tau..huhuhu apepun tahniah pd pemenang

    ReplyDelete
  3. amboi,gambar candid betol..congrate ntuk pemenang :)

    ReplyDelete
  4. Fi. Thanks. tak sgka gila akan menang! Aww..syoknya!
    Thanks jgk to Biskot, DYSHASAHHIR n kiru magu!!! *sori lmbt tgk

    ReplyDelete
  5. Congrate dah menang! memang terkejut gak tengok gambar candid tu..^__^

    ReplyDelete