Tuesday, January 1, 2013

HEADER BARU!!

Adakah anda terkejut, ataupun anda tergaman, ataupun anda tersentak ataupun anda terpun pun, haha, Jangan risau aku ada sediakan ubat pelali cap anak gajah dibelah dua, supaya kasi hilang perasaan pun-pun korang tu. Baru syok nak baca entri syok-lah sangat ni kan?
 *mainan mimpi jela*

 Sempana 2013 ni, eh sempana pulak, cepat tenung aku sampai terbakar disebabkan kesilapan aku durjana ni!! haha. Baiklah, Sempena tahun baru ni aku pun nak juga benda baru. 

Maklumlah, kan ada kasut baru, baju sekolah baru, beg sekolah baru, pensel warna LUNA besar lagi tuh. Pemadam besar siap ada lambang negara lagi tuh, Dahsyat! Dasat! Dahset! Pui! Haha.
*adik aku la, bukan aku laa*

Aku pun nak jugak benda baru, Duit takdak, jadi kenalaa buat benda baru buat Sendirian Berhad jelaa, janji ada, bersyukur sudah

Jadi!
*muka tahan berak*

Dengan Ini!
*muka tahan kentut*

Aku buat jelaa header baru. Tu je aku nak cakap sebenarnya. Nak tengok tak header baru aku, Tak Payah! tu besau-besau dah ada kat atas tuh tuh tuh tuih!!

SIKIT-SIKIT TENTANG HEADER
*tiba-tiba* sikit-sikit lama-lama jadi bukit! *tiba-tiba*
 
Kick Buttowski!!
Header kali ni aku nak selaraskan dengan nama Blog aku "Ruang Monolog", Header ni menerangkan orang yang sedang bermonolog dan bergelumang dengan masalah. Dalam masalah itu terdapat orang ketika menambah lagi masalah. Orang ketiga mewakili tangan yang menutupi muka. Posisi tangan silang Tuan Punya Badan pula mewakili kekuatannya untuk melawan masalahnya. Sekian

 Gambar Stock yang Digunakan


Sikit je gambar stok yang aku guna, sebab "MALAS" haha, janji dah siap dan puas hati secuku rasa

Sekian sahaja dari aku.

Selamat Tahun Baru 2013 sekali lagi
*=__=*

41 comments:

  1. untung lah pandai mengedit .. teringin nak buat header mcm tu tp kurang maher . huk .

    ReplyDelete
  2. TUNGZ ARH PANDAI EDIT. UNTUNGLAHHHHHHHHHHHHHHH. haha :b

    ReplyDelete
  3. GoodJob ! Graphic Designer ke? dekat mane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ieka :: tak tau laa nak ckp graphic designer ke tak..huhu...tak dapat lg kot tittle tu...sbb tak amek kos tuh

      Delete
  4. seram la plak tgk tangan2 tuh... hohoho

    ReplyDelete
  5. header style!
    wiwi!
    JELES MUCH MUCH!!!
    =D

    ReplyDelete
  6. takut plak tgk header fi !! tapi sgt laa kreatif. nak kna gtau adam ni blog dia dah jauh ketinggalan. hehe

    p/s : happy new year :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha...jgn biarkan ia menghantui anda!! :P
      rindu adam!!!! :D

      Delete
  7. suka tgk header tu... ada maksud disebalik gmbar... like2...

    ReplyDelete
  8. SGT OHSEM, AMPANG TAK RETI NAK EDIT GAMBAU MCM NE.. KREATIP SGT

    ReplyDelete
  9. takutnya tgok header T_T btw kreative

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn takut...ia sebagai pedoman sahaja...btw thanks :D

      Delete
  10. sejujurnya.... serammmmm woooo....

    tahniah la buat org shocked ! mikir 2x nk baca ke tak ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca sahaja...tidak berniat sebenarnya nak menakutkan :D
      P/S:: jaga2 dibelakng tu takut ada sesuatu :P

      Delete
  11. ok, i like sbb ia meaningful, hehehe ;)

    ReplyDelete
  12. fuuh.. mendalam maksud header tu.. haha smart, style n cool giler

    ReplyDelete
    Replies
    1. mendalam macam seluar dalam...okey gurau jer...

      Delete
  13. pergh. tebaik header baru hang bro. mantp. semart

    ReplyDelete
  14. pergh..kacak header .. Salutetooto

    ReplyDelete
  15. rajinnye buat header baru..smart2..siap ada makna tersirat lagi tu..bgos2..xD

    selamat tahun baru ye..

    ReplyDelete
  16. smart gilos!! sumpah smarrrtttt....mari jerriiitt reraaammaaiiiiiii

    ssmmmmaaarttttt haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit3!!...ahahaha...penuh air liur terpercik nieh!!
      hehe gurau je
      thanks!!!

      Delete