Sunday, June 30, 2013

POSTER DESIGN-LAH


Kalau korang tengoklah mmg pelik-LAH, orang dah nak puasa aku baru nk bermaulidur rasul, tapi sebelum korang cakap apa-apa, tengok tarikh kat poster-LAH
 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 *Gelak halus terkucil-kucil*

Ini adalah kesan sampingan daripada aku minum air yogurt, aku telan sambil memaksa menelan, dan sebab aku tak hupdate blog lama gila gila gila gila, Poster di atas ni poster sempena jamuan maulidur rasul untuk kelab pada zaman batu dulu.

Poster ni bukan orang tempah, tapi aku jadi buruh paksa dengan merelakan diri bercampur gaul bersama kerelaan, Oleh itu idea aku tak sehebat mana, lagipun aku tidak ada idea.

Sekian
kad jemputan ciput-ciput
 

6 comments: