Tuesday, August 20, 2013

SALAH SATU SEBAB


Inilah Salah satu sebab aku lebih suka menangkap gambar daripada masuk di dalam gambar. Apabila aku bersama rakan-rakan, terpancar dan terpaparlah kerendahan aku. Kawan-kawan aku semua tingi-tinggi cuma aku sahaja yang berbeza. Memang ketara perbezaannya. Kerendahan itu meninggikan semangat Aku.
Makin hari, makin lama, makin dan semakin suka dengan panggilan 'Kecik', Kadang kala rindu panggilan itu.

18 comments:

  1. samala kite =_=..mun pon paling rendah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perempuan takpa rendah...tapi kalau lelaki...

      Delete
  2. ehh.,.. kawan hang semua tinggi tinggi ka??.. (T__T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohoho tinggi kot depa...kawan2 ak yg plg rendah pun kalau ak berdiri tepi stilll nampak rendah gila

      Delete
  3. usahlah dikau pertikaikan ketinggianmu yang telah tuhan ciptakan.. ekekeke. haa sis pun golongan hobbit gak fi, 156 je, :3

    (**tahu tak, perempuan pendek cukup bahagia bila bersama sang teruna yang rendah darinya, contoh pasangan suami isteri, si isteri tak perlu membeli heels yang tinggi2 hanya semata mahu bekepit dgn suaminya, dah jimat duit bab kasut.. sb tu orang kata, dgn lelaki rendah ni murah rezeki baik budi pekerti. ceywah XD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, sbb tu fi cakap 'kerendahan miniggikan semangatku'...hoho yang best golongn hobbit..ahahah
      **Eh biar betui perempuan pendek cukup bahagia bila bersama sang teruna yang rendah darinya??...ahaha teruja...ahahah tpi fi ada jugak org ckp lelaki pendek dri istiri murah rezeki..ahaha

      btw thanks support golongan kita.haha :)

      Delete
  4. Dah kenapa pakai topen tu incik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai cik chot...biasalah malu nk tunjuk rambut skrillex..ahaha

      Delete
  5. gayut kat pokok la xpon lompat kasi tggi... ;)

    ReplyDelete
  6. x pe2~~~ kecik la comel. Saya pn kecik gak.. 150 je. :)

    ReplyDelete
  7. takpe2.. nanti dapat duit raya banyak.. :p
    biar fizikal tak tinggi, biar jiwa yg besar, ilmu yg luas

    ReplyDelete
  8. saya dah tengok gambar ni tanpa topeng. ;D

    ReplyDelete
  9. setiap kejadian ada kelebihannya juga.. kan? hehehe..

    ReplyDelete
  10. ni salah satu sebab fiza jugak..heeeeee :) sabor je la fi..yg penting maintain comel gitu

    ReplyDelete