Monday, September 16, 2013

LIYANA ILLUSTRATION

copyright reserved khairulsyarafi 2013
Entri malam-malam gundah bintang tak nampak hujan renyai-renyai, Seperti biasa entry artwork. Kali ini menampilkan Illustrasi Liyana. Sebenarnya ini adalah hadiah bagi memenangi contest yang dianjurkan oleh aku yang dah lama-lama. Sememangnya kelemahan aku untuk mencari masa menyiapkan artwork ini. Tahniah kepada beliau, semoga menerima hadiah yang tidak seberapa ini.

Masa terluang ini aku siapkan, aku nak update blog bubuh menu tab, bagi senang nak navigasi blog pecah kepala ini, Dengan ini khairulsyarafi melaporkan diri dari angkasa raya televisyen hitam putih.

Sekian.

16 comments:

  1. wow... hebatnya... =) nak jugak nak jugak

    ReplyDelete
  2. MasyaAllah.. canteknye lukisan tu Fi! Good artwork!

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, pandainya dia buat T_____________T

    ReplyDelete
  4. Wahh, lawaaa lah. Sangatlah gojes.

    ReplyDelete
  5. cantik nyer..nak jugak boleh tak..ehhee

    ReplyDelete
  6. saya teruja tang muka tu fi. fi ni memang pakar macam2 lagi2 tang muka. sebijik sejiban

    ReplyDelete