Monday, September 30, 2013

SIRI MANIPULASI ULTRABROTHER REBORN #2

khairulsyarafi photo manipulation
" Jangan Tinggalkan aku!, Itulah seorang insan yang manis berkata-kata. Kini hanya tinggal dia seorang bergelumang dengan masalah dan memori indah. Hanya tinggal dia seorang untuk menyelamatkan bumi!, Bumi yang penuh dengan kotaraya metropolitan yang dahsyat!. Dahsyat dengan manusia yang pentingkan harta dan duniawi. Akihrnya manusia ini tewas dengan angkatan tentera raksasa!."
Dengan ini akanku gunakan segala kuasa aku 

Demi 7 petala langit

Demi 7 petala bumi

dan....

9 Petala kubis!!
*krik3*


Sekian.

21 comments:

  1. ehehehe... sukar difahami maksud ayat ini... apa tu 7 patala kubis.. haha... otomen oh otomen... sweet :)

    ReplyDelete
  2. AMBOoiii. kuatnya imaginasi tu.!! hehee..btw chantek lah editing..keep it up syarafi!!! :) bila nak wat smbungannya plak?? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks azwa! :D sambungan?...tunggu petala salad pulak..ahaha

      Delete
  3. apsal ayat ko ni sgt berpuitis.. tak paham aku. hahaha

    kubis bagai..

    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. HhAHAHA JGN phm nnti termakan kubis kang..ahaha

      Delete
  4. wahh. bnyak idea sungguh fi ni. kalo msuk sini rasa mcm di alam fantasi. hehe. best2.

    ReplyDelete
  5. wow.. camne nak wat editing camni? warna tu memang ohsem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks keri :D
      segalanya dihujung jari internet :D

      Delete
  6. wahhh cantik la... macam mane nak order .untuk tempahan tu ..boleh PM acik ?

    ReplyDelete
  7. ayat baru ultraman ke?..hahaha
    wallpaper ni memang lawa habis..salute!

    ReplyDelete
  8. kesian ultraman tu. carikan dia girlfriend.

    ReplyDelete
  9. otomen comel. otomen lapar nak makan kubis ke apa?

    ReplyDelete