Monday, October 7, 2013

DRUMMER INDONESIA RANI RAMADHANY


 

Sememangnya hebat bagi seorang perempuan yang pandai bermain drum. Seperti Rani Ramadhany, Warganegeri Indonesia. Berumur 19. Seorang yang cantik dan uniknya pandai bermain drum.

" Bermain Drum seperti makan kacang NganYin cap Ibu Jari. "
Bukan seperti kacang lupakan kulit sebab itu bawa maksud lain.
Haha

Bagi Aku pula kalau main drum diibaratkan seperti menyelam 7 petala lautan dalam, 7 petala ribut taufan, 7 petala langit. Merentasi semua benua yang ada menggunakan hikmat Dewataraya!!

Di dunia ini dan di Alam yang Fana
*krik3*

Sekian.

28 comments:

  1. hahaha..mun lagila..buta muzik..

    ReplyDelete
  2. peeerrgghh! hebat ar! ckj tengok dia main pun da rasa lenguh tangan ni... lama tu dia main 3 minit lbh.. huh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...akn ku jdi seorang drummer jugak in sha allah :D

      Delete
  3. fuyooo, terus rasa nak main drum. hahaha ;p

    ReplyDelete
  4. fuh dasyatnya... xpa nti tgok za main ye mcm mana, tapi pakai senduk dengan periuk la...mmg kalah rani ni nanti.. hahahaahahahaha.... :P

    ReplyDelete
  5. waaa...cantik + best ! enjoy gilar ! hahaha

    ReplyDelete
  6. nice.. susah nak cari drummer prempuan ni.

    ReplyDelete
  7. ohsem! nak sangat main drum tapi rasanya tak berapa nak sampai kaki tu..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha..fi sampai takkan fiza tak sampai kot

      Delete
  8. tahniah! menang Hadiah Utama!
    heee.. saja gitau.. kot awk x pasan..
    http://www.pinkizluv.com/2013/10/keputusan-oh-september-giveaway/

    ReplyDelete
  9. aku jangankaan main drum..main mata pon fail.isk3

    ReplyDelete
  10. adeess,,, amik kayu pukul baldi pun cek tak hadam lagi,, sobbsss

    ReplyDelete