Tuesday, November 26, 2013

BERJENIS-JENIS

Based on True Story.

2 hari lepas aku pergi mendaki di ceruk tok kun.
Aku tak tau nak sebut mendaki ke, memanjat ke, tertonggeng ke.

Lama jugak 2-3 jam jugak la.
Sepanjang proses mendaki bermacam-macam jenis tarian angker aku dapat lihat

Ada yang berkuak lentang waktu turun.
Ada yang duduk terkankang di tepian batu sambil berkuak lentang
Apa yang dikuak lentang pun aku tak tahu lah.

Jenis yang paling dahsyat dan hardcore adalah tak pakai kasut.
Pak cik pulak tu.
Tabik hormat darjat tertinggi arr
Respek!

Dan yang paling aku respek pak cik tu pakai seluar Slack dan baju Tshirt Polo lagi
Bukan sorang, 2-3 orang jugak la macam tu.
Hahaha  
*ketawa sopan*

Paling epic aku tengok makcik taichi style
Aku pun lagi aku keluarkan habisla Kung Fu Wing Chun aku
Sila hiraukan imaginasi aku laju-laju!

Last sekali sampai puncak ada jugak turun cerun sambil belari
Berlari plak laju-laju tak bole berhenti
Akibatnya, sakit segala urat badan yang ada di badan
Akulah tu!.

Oh jakun betul Aku!

 Krik, Krik, Krik


8 comments:

  1. hamboi berkuak lentang siap . haha turun laju tak henti2 nasib tak tersungkur -,-

    ReplyDelete
  2. ayat last memang kelakar fi..okey pasni kita tengok berjenis jenis lagi di gunung angsi ye fi

    ReplyDelete
  3. serius penat gila hiking kat ceruk tok kun,menangehhhhhh

    ReplyDelete