Thursday, January 27, 2011

sEMANGAT yG MEMBAra....

Assignment x Siap2 lg.....
emm...tp semangtku untuk blaja smkin MemBara HuarghX10(EVIIILL)  
aku g arr beli 2 buku kecik satu buku besar.....
satu buku kecik untuk matapelajaran teori....buku besar mstilah untuk matematik.....mtpljaran matematik agak menyeronokkan walaupun mcm ADDMATH arrrgghh...tp aku tetap paham...hahaha....


BUku2 KU.....


Aku pown x lupe kwn aku tp apakan daya kamera x der....huhuhu...=(....
jd aku guner larr henset org tuk amek gambar...


Hazwan Syafiq hehehe...malu2 kucing




*gamba2 sumer quality kurang sbb pakai henset orgg...huhu...susah cket nk edit...*

2 comments:

  1. alhamdulillah sejuk hati mama baca. moga anak mama berjaya di dunia dan akhirat, tak de kamera tak apalah, alhamdulillah ada kawan2 yang baik... allah jua membalas jasa baik diaorg, jgn lupa tu...
    edit camtu pun dah cantik juga, soooooo cute cam tuannya.. hehe

    ReplyDelete