Monday, January 24, 2011

ImpianKU....


Anilah Rasanyer bg Org2 yg ABes SPm....
Aku Brasa Amat Bersyukur Krn DILahirkan di Atas Muka buMi ini....
(Pejam celik)2...apa? aku dah abes SPM...
Prasaan Bangga dan BerSyukur x henti2 di dada ku ini....
TeTepi perasaan BerdeBAr2 menunggu keputusan SPM masih belum hilang.....
Rindukan MAMAku mmg prsaan wajib sbg anak yg berjauhan dgn si IBU...
mungkin perasaan ini yg mendktkan diriku dgnMU ya ALLAH... 



Nanti Bulan 3 Dah nk amek keputusan SPM daa...cmna nie...hati kian berdebar..ish3 *tenang3
Ku mohon pada mu ya Allah supaya impian aku mndpt 10A mnjd kenyataan *AMIN*.......


kataknlaa aku dpt 10A fuh.....

ALIENWARE oh ALIENWARE

DSLR oh DSLR

kau mnjd milik kuu.......
(YEAH...)

tp apakan daya hanya tuhan shj yg mampu memakbulkannya...
INSYALLAH


Jam menunjukkan pukul 6...hish aku bangun awal....IT'S miRacle tp ianya kehendak ALLAH mungkin ALLAh mahukan aku berubah kearah kebaikan ALHAMDULILLAH...  aku harap perkara ini akan berterusan tiap2 hari *YES*...bolEh Smyg Awal....lagi bag0s..BETUL X???..Mestilah betul...hehe
            
"APa yang aku harap hari ini adalah perkara yg baik2 shaja 
dan perkara yg buruk akan aku jauhi"....FrOM ME
"INSYALLAH"




5 comments:

  1. Alhamdulillah anak mama dah sedar,,
    Rindu... huhuhu jgn bicara mengenai rindu.... dikala sepi mencengkam diri, dikala sunyi malam mengigit hati... betapa terasanya tanpa Along dan adik di sisi, Doa mama moga Along dan Adik tidak lupakan mama dan menjadi insan yang soleh.. moga kalian berjaya di dunia dan akhirat.

    Anak mama bangun awal???? hehehe alhamdulillah...

    Ingat i love u soooooooooooooooo much.... masih ramai insan lain yang menyayangi Along dan Adik, kalian takkan kurang kasih sayang pun, Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. tq tq tq tq mama....lambatnyer rayer ciner..nk jumper mama...

    ReplyDelete
  3. Huhu..SPM ni actually hanya seperti tiket shj utk masuk ke alam pengajian tinggi & alam pekerjaan.

    You'll still have a very long way ahead to be gotten through in your life after this SPM where the path is much more tougher & challenging.

    Btw, semoga mendapat result yg terbaik dlm SPM!!!

    ReplyDelete