Wednesday, January 19, 2011

So far....So good....(Click to Read)

Lambat nyer rayer ciner...
Mkna masih jauh lg laaa masa nk jumper dgn bonda tersayangku Mamaku...Jismaniar binti hussin...mama oh mama...i  really2 mizz you so much...
iwant to go to mcD...hehehe..


Dlm rindu2 ader laa jugak kebahagiaanku....
Kt JMtI td waktu TKE1209 Practice on Computer and Network assembly td Lecture aku suh kms jer laa bilik blaja tu...smgt aku yg membuak2 nk blaja td tetiba jd 1/2 (OH NOOOOOO!!!)... =(
samer kms tue...aku duk tepi jer laa (yesss!!) sb angkat almari bapok beso.....hehehe...=)
tp lecture aku panggil laa aku nk angkat mnder2 kecik2 jer....masok arr lam jabatan komputer (cam best jer jabatan nie) ader arr budak nga blaja nge lecture diorang....phtu ====>



 Lecture says
 Nah pegang nie...
 Aku say (nga mulut terlopong)
 Haaaa.....
 Whats motherboard....aku jd gila dah maser tue...mmg giler arrr....semngat nk blaja bab tu smkin  
 membuak2 tp apakan daya cg x nak blaja agy suh kms blik lu..herm...


I made this to my MAMA


Lps kms2 balik awal tuu....aku masok blk on9...hehehe abestu nk wat per lgkan...
smyg laa pstu
Jam menunjukkan Pukul 1.56 (oh tidak luper kls) cpt2 brsiap gi kls bljo ELECTRONIC MEASUREMENT....
Nk tau maen aper...saksikan episode strusnyer slps nie...x arr sjer jer...ingt nie tv ker iklan3 slalu...
Mestilah maen komponen elektronik yakni PERINTANG....kelam kabut skali td nk kira nilai perintang tetibe jer luper mnder senang camtu...*jeng3* tp xper its okay ilmu tu dtg blk...HUargh4....aper yg kami blaja hari nie...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1.Sambung Litar Basic jer tp ader jgk salah *jeng3*
2.amek bacaan voltan sumer okay...tp maser wak calculation last ader jgk salah *jeng3*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Tp takper laa KITA SEBAGAI MANUSIA MESTI BELAJAR DARI KESILAPAN betul X?? =)
Sudah semestinyer kana laa buat report FUUHH!!!  cam folio trus...
Nie jela my story moryy....hehe

3 comments:

  1. syarafi ktne skrng ni??

    _fasihah, ank murid mama_=P

    ReplyDelete
  2. waahhhhhhh lagu kotak hati.... bestnya,
    alhamdulillah....
    rupanya anak mama dah besar huhuhu, dah matang gok seposen, tp sentiasa kecil di hati mama, tulah terasa macam tahun baru cina tu jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnya huhuhu, rindu kat along, tak pernah kita berpisah selama ini n sejauh ini,

    alhamdulillah along seronok belajar di sana, i know u will like it.. komputer... memang sinonim dgn along kan.. hehehe
    all the best to u dear... enjoy...

    ReplyDelete