Monday, March 21, 2011

Fikiran Berterabur...

Big Day in My Life :( @ :(

Perasaan yang yg membuatkan diriku berterabur tidak tentu arah...REsult SPm nk kuar...x tau arr nk kate aper...sumer raser ader..termasok masm manis pahit..camanalaa result aku nnty...huhuhu...23/3..biler dpt jer resut nnty cmna laa aku nk berhadapan nge mama n cikgu2...

Fikiran aku mula berterabur...kejap happy...tp bile fikir jer result...x au arr aper nk dikatakn..happy meniggalkan aku..*NOOO!!!*..tinggal 2 hari jew lg...lagilaa trase..cmner laa kwn2 aku diluar tu
 rasew yer...kalo bole xnk amek jew...tp apakan daya kn amek...sbb ia menentukan mase dpn aku...

SPM oh SPM
"Fikiran Aku BerteRabur......"

korunk semua doakalah aku yep..:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


kpd pembaca2 blog skalian..CANTEEK x??

TO : My Friens


aku rindu gak kawan2 aku..hehe.. :)

0 comments:

Post a Comment