Thursday, April 7, 2011

Result + Lega = Alhamdulillah....

[aduuh...terlmbat pos daa..sori2...hehe]
Alhamdulillah aku dpt 4A..4B+...2B..Lega ngat..
td mase amek result mama nangis...
*bukan sbb result*
tp sbb takowt along frust nge result....hehe

tp x merase laaa alienware n DSLR...xper2 nie bukan titik penghujung hidup bg aku..aku kn usaha lgy..setiap perkara yg berlaku mesty ader hikmahnyer kan...=3...

tp..*bnyknyer tp2*..hehe...mama kte nk bg laptop gak...bukan alienware laaa....
>>>RAM 4GB..huargh3
>>>Graphic latest 1GB...huargh3
>>>kalu boleh nk ASUS nyer laaa....
       tq mama...

Tp aku plg bangga nge kwn aku (ACU)..7A...congratz bro!!..semoga ko sntiasa berjaya...




Lps jer amek result...mase tue aku duk kt Aizzad n the gang...phtu aku ikut jew laa diowg jln msok kete Aizzad...kuat2(bukan sayup2 yer...hehe) aku dngo diowg ckp nk gy nasi krabu(Shafiq JeyBey lanje) phtu g Mesramal....*mataku bersinar2 ++ berseri2..*....kitowang nk gy maen bowling..Credit to mama for the money..hihih...maen boling(Org lanje gak) mule2 1 game...last2 x puas aty tambah agy 1 game...hehe

(Jejaka pilihan..hak9)




















Kitowang jln sakan tuuu...aku tgkp gambo sane tangkap gambo sini...hik9...buat x malu jer laa...phtu aku knl dah laa umah Syed...aizzad anta aku blk...rehat...






0 comments:

Post a Comment