Monday, August 29, 2011

HiKMAH MEMBERI :D


Salam Blogger
Korang da tgk ke blum video di atas nie..kalau dah baguslah jika dihayatinya,bagi yang belum tengok pula tengok sekarang jangan tunggu2 tau,trus tengok,tak payah mandi tak payah buat kuih raya lagi..hahaha

aku jumpa video nie bukan sebab jalan2 kat youtube,sebab mama yang share kat aku,ermm...amalan memberi ni kita memang baik bagus dan.........memang bagus laa..hehe :P,sebab bila kita memberi semakin banyak yang akan kita dapat,contoh tgk video nilaa,mamat tu bagi roti kat orang sebelah dia,pastu tak lama lepas tu orang kat depan dia plak kongsi kuih,ilmu pun camtu korang janganlaa kedekut ilmu sangat sekurang2 sharelaa jugak nge kawan,tapi tgk atas keadaan jugakkan la kan
 
jangan laa pulak kita paksa org ajar kita,bila org tersebut takleh ajar,kita cakap dia kedekut ilmu...jangaan *ON JANGAN dan hantar ke 33333..hehe*...tgk keadaan dulu,jgn paksa orang,ramai lagi orang lain yang boleh ajarkan :) ada yang lebih teruk bukan setakat kena cop kedekut ilmu jer siap heboh kat orang ramai,pergh!! jangan laa buat camtu...tapi ingat !!!

"sharing is caring"


3 comments: