Saturday, October 15, 2011

IN PROGRESS



Salam Blogger
apa yang in progress nye...yela2 aku gtau..sebab aku tgk sekarang ramai sgt org wat doodle situ...doodle sana, doodle sini, jadi akunk mendodol jugak laa *tu kat atas tuu ^^^*...haha..subjek dri aku sendiri tapi in progress lagi laa sbb aku tak muka aku nk wat cmana, sebab aku guna muka aku sendiri jew..haha,yang aku leh buat sampai bahagian dahi jew..hahaha..

korang tau ke apa itu doodle @dodolll...jeng3...mengikut kefahaman aku contengan, jadi ikut ske aty dan jantung korang laa nak buat ape, buat sajalaa, jamban ke, mangkuk jamban ke,suma boleh,gamba korang tengah berak ke *please dont try this at home :D*...jadi kesimpulannya, aku kn buat sampai kat dahi aku jer sbb aku nk camping esok :D

2 comments:

  1. ok da wlaupun dahi...ttp gempak :P

    ReplyDelete
  2. hoho.. selamat bercamping..=)


    nk taw nikmat dunia? jom bacer..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-nikmat-dunia.html

    ReplyDelete