Wednesday, October 19, 2011

SERIUS FAILED :D



Salam Blogger 
pergh!!..memang lama da aku tak update blog ni sebab aku pergi camping bru ni,..haha...bnyk tol dugaan3 ni,tapi aku taknak cakap tentang camping tuh, aku nak cakap..ermm..eh..menaip pasal serius failed..korang nk tau aper yang serius failed nye hari ni...mesti korang tak tau kan...n korang nk tau kan *hiraukan jelaa =__='*

jeng3....

hari ni serius aku fail test jpj tadi..haha..sebab utama aku terlalu nervous,lps nervous aku jadi pressure,lps pressure otomatikallii aku jadi kalut3...haha...tapi yang pelik yang susah boleh buat, buat parking takleh buat..apodaa..haha..bukit jer lps., dan yang plg penting kat jalan raya aku da lps..Alhamdulillah :D

lps ni aku tekad nk buat lagi best..taknk kalut2 daa..sebab nnti aku taknak melayang lg RM50 hinggit..haha..cuti ader lagi..hehe ishhhh rasa nak meronggeng jer ni..haha


Assalamualaikum...

1 comments: