Wednesday, December 28, 2011

‘DiGi iPhone 4SURE I DO 1ST’


Selamat Datang Pembaca



Apakah perkara pertama yang akan korang buat apabila korang ader iPhone 4S??, Cbe korang perhatikan klip video ini apakah isi penting yang ada di dalam klip video ini??


Baiklah, setakat research yang Fi buat kat YouTube dan internet, termasuk brosur berkenaan iPhone 4S yang telah fi baca, isi penting yang Fi dapat adalah Siri. Oleh itu, Perkara pertama yang fi akan buat adalah menggunakan fungsi Siri :D. 

Walaupun iPhone 4S didatangi dengan teknologi baru dengan kualiti yang tinggi seperti ::


#1. Chip A5 memberikan 2X prestasi kelajuan dan 7X grafik lebih pantas yang menjadikan segalanya pantas, sama ada penggunaan aplikasi atau memuat turun web.













#2. iPhone 4S tersedia dengan kamera 8MP, lensa optik yang diperbaharui dan penyuntingan media terbina dalam.Boleh merekod video HD 1080p dangan fungsi kestabilan












#3. Segalanya akan kelihatan menyerlah pada skrin iPhone 4S dengan paparan yang sangat jelas serta beresolusi tinggi










#4. Merupakan sistem operasi paling canggih di dunia dengan 200 ciri-ciri baru termasuk Notification Centre, Reminders dan integrasi Twitter.












TETAPI!!!
peningkatan seperti diatas sudah biasa kita lihat dimana-mana produk teknologi, sebab itu Fi memilih menggunakan fungsi Siri terlebih dahulu kerana Siri belum pernah kita lihat dimana-mana produk lain, ternyata Siri memang canggih.



I Hope....



P/S :: Santa Clause pun pakai SIRI taw..heheh




3 comments: