Saturday, December 31, 2011

"SELAMAT TAHUN BARU 2012"

Salam Blogger
Hari ni adalah hari last 2011 kan..mungkin dah banyak kenangan korang simpan. Tidak kira sama ada kenangan manis, pahit, masam atau kelat...da ker??, hehe bagi kenangan pahit tu, biarjerlah jgn duk kenang-kenang lagi, yang penting hidup bahagia.Dengan munculnya tahun baru ni jom kita sama-sama buat azam baru ke arah kebaikan untuk membaiki kesilapan masa silam kitorang.
Jadi Selamat Datang 2012, dan Selamat Tinggal 2011
sempena nk dekat tahun baru ni fi nak bagi freebies sikit kat korang, sama je ngan atas ni cuma warna jer lain hehe, selamat menyeduuut :D

sebelum tu klik sini dulu yer
>KLIK SINI<





 kat sini ada 4 warna, korang pilih laa dulu jgn lupa klik dulu gambar untuk tumbesaran yang penuh yer...selamat menyuduut :D

P/S :: cakap pasal azam...err...errr..nantilaa..hehe

9 comments:

  1. Disebabkan masuk tahun 2012 ni..sema benda kena tukar...fi pun kena tukar awek jugakla...hahaha XD

    ReplyDelete
  2. Fi,sy nak ucapkan 'SELAMAT TAHUN BARU 2012".
    I wish U to have a
    Sweetest Sunday,
    Marvelous Monday,
    Tasty Tuesday,
    Wonderful Wednesday,
    Thankful Thursday,
    Friendly Friday,
    Successful Saturday.
    Have a great Year.
    HAPPY NEW YEAR

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru jugak :D
    smard lar freebies tang tu...

    ReplyDelete