Wednesday, January 11, 2012

DOODLE CAPSULE ATAU KACANG

Salam Blogger
Ada satu benda lain bentk lain rup, itu kacang..hehe, kacang ni bukan kacang sayur tu atau Mr.Bean tau, doodle ni berbentuk kacang atau kapsul, Idea doodle ni datang secara tiba-tiba semalam dan aku berusaha siapkan jugak takut idea ni hilang. Doodle ni aku taknak bg freebies lagi kat orang sebab aku nk buat banyak lagi superhero, bila dah banyak baru aku buat freebies. 

sebab apa aku panggil doodle kacang walaupun dah ada nama capsule, bukan ke maksud Capsule itu adalah kapsul??. Aku memanggilnya Doodle Kacang sebab bentuknya macam kacang. Adalaaaa bentuk macam kacang =__="

Ini hanyalah demo sahaja, demo loni dok supooo mulooo. Dok beraaani nok tegooo kawee..lalala. Walaupun dah ad siri Mighty Beanz, *korang google laa sendiri mesti jumpa , doodle ini adalah 100% didesign oleh aku berdasarkan watak superhero.Mungkin aku akan gunakan superhero siri animasi Justice League dan aku nk mintak maaf kat Keri , Fahmi dan cik AZ sebab lambat nk siapkan vector korang. Maaf yer korang..hehe :D

DOODLE KACANG : SUPERMAN



5 comments: