Tuesday, January 10, 2012

FREEBIES DOODLE MUSLIMAH 1



Salam Super Reader
Malam ni aku nk bg freebies doodle muslimah katkorang, diorang tau senyum, jer maaf yer aku tak reti sgt buat doodle a.k.a doodle ni, hehe. aku sediakan 8 warna kesemuanya. Korang pilih laa sendii yer. Harap-harap korang suka lah yer, Puh...puh...puh..hehe, pilih jangan tak pilih tau :)


















kalau korang nk sedut drag gambar ni kat newtab yer kalau nk gambar saiz sebenar, selamat,menyelamat dan terselemat untuk menyedut , jangan terseduut sudaaaa..

SEKIAN

14 comments:

  1. Pandai kau wat doodle ek. Yang muslimin nye takde ke?

    Kalau tak keberatan, singgah la sini hehehe
    http://awieomar.blogspot.com/2011/02/memori-daun-pisang.html

    ReplyDelete
  2. Waaa...Cantik2 :D

    Yang Benar,
    Si Kacak Disebalik Monitor

    ReplyDelete
  3. laki punya mana. mcm mana nak sedut

    ReplyDelete
  4. boleh saya ambik yg wana hitam tue ??

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. ambik 2, 3 doodle kat atas tu yeee. tahnks !!

    ReplyDelete