Monday, January 9, 2012

MAMA SUKA MERAH (PART 2)

Salam Super Reader
Tadi aku ada post pasal "MAMA SUKA MERAH", tapi yang tu pasal doodle kan, yang ni pasal template blog mama, satu jer masalah yang aku hadapi, aku tak reti nk coding, heheh, kat photoshop aku dah design templatenyer, tapi macamana nk buat, adeh , susah-susah.


tentang template ni aku rasa okelah...cuma headernya macam terdapat kekosongan, takper aku nk siapkan dulu masukkan template ni dalam blogger dulu selesai baru aku fikirkan masalahheader ni, dan yang plg penting everything in red, pink and merah hati,muahahah, sebab mama aku suka merah.

masa yang diambil untuk menyiapkan template adalah 2 jam 30 minit, lepas jer siap mesti berpuas hati, Alhamdulillah, dan sekarang nk siapkan codingnya, itu sahajalah perkembangan blog mama aku ni.

7 comments:

  1. Aku suka header tu.. Style..
    Kalau dapat flashkan..
    buat kat papan hitam tu sedang ditulis Cikgu Jiss..
    Pehhh.. Style siottt....

    ReplyDelete
  2. hehe...aku nk kuatkan lagi belajar buat doodle...haha, flash perlukan pertolongan pakar ni..hehhe :D

    ReplyDelete
  3. hahaha..doodle dia terbaik...header dia hebat...warna blog cantik...100% untuk anda :D

    Yang Benar,
    Si Kacak Disebalik Monitor

    ReplyDelete
  4. cun la i like...


    i pun suka jugak merah...

    ReplyDelete
  5. x sbar kot nk tngok yg spenuhnya..wink3

    ReplyDelete
  6. mama lagi tak sabar..... tak jadi nak marah tido lambat bangun lambat... hehehe..

    ReplyDelete