Saturday, October 6, 2012

CERITERA PEMAIN PING PONG

Figure 1.1
 *Sempat lagi update malam - malam buta yang tak buta sangat ni*

Tiba-tiba sahaja, hati ni terbuka nak main ping pong, bukan pening pong, HaHaHa, petang - petang perkara yang selalu bermain - main di fikiran.

"Main, Main, Main, Main!!"

segera aku memberi respon padu

"Argh!!!!!!!"

Tukar seluar, pakai baju MAIN, pakai tracksuit CHEETAH, kasut WARRIOR, Sambil pegang BAT ping pong BUTTERFLY. Satu persatu berjalan langkah kecil sepa ntas siput tengah berlari-lari melalui blok demi blok asrama, kepala masih penuh dengan masalah,terserempak je dengan orang mesti MENJERIT memanggil-manggil macam orang gila kelaparan MEGI. Peramahlah sangat mitosnya. kita bersusah payah jaga hati orang. Tapi orang tak ambik kisah. Tak apa janji korang bahagia. Sesetengah je.

Tak kira petang, siang dan malam. Kalau boleh subuh pun nak main, Kalau kena PSYCHO cket jiwa memberontak libasan maut dengan penuh semangat jiwa dan raga basikal dibagi, tapi apakan daya tak lepas net. Kalau pukul kuat sikit bola jauh melambung-lambung. Kalau pukul SLOW sikit, memang slow bebenorlah ye bola melambung. Kalau......

"Banyak betul KALAUnya"

"Kalaulaaah aku kentut je kuar emas"

"HaHaHa"

Hati tenang, jiwa kosong, memang sengaja ingin dikosongkan.
NO MIND

kalau hati tak tenang jugak, macam biasalah
Bawak diri, senyum, press minyak steady dan slow - slow, ikut arah angin, hilang masalah
 SEKEJAP
SEKEJAP JE
SEKEJAP JE LA
LAAA SEKEJAP JE

"CERITERA SI PEMAIN PING PONG"
*RUJUK FIGURE 1.1*
 
"HaHaHa"

 

13 comments:

  1. wow....nice pic..aku memg minat main ping pong...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. cantik lukisan fi. pernah main ping pong tapi asyik kalah je.muahahaha

    ReplyDelete
  4. Lukisan tu smart! Fy tak reti main pingpong.

    ReplyDelete
  5. dr dulu lg jeles dgn lukisan awok T.T

    ReplyDelete
  6. Fi , boleh jadi novelis hahahaha . Buat lah komik :p

    ReplyDelete