Sunday, June 29, 2014

SALAM RAMADHAN

Amacam Hari Pertama Puasa ?. Aku dah nyaris-nyaris nak minum air. Bukan sekali tapi banyak kali. Aku Pun Nyaris je nak berhenti kedai mamak nak pegi minum tadi. Aduhai, lemah sungguh aku ni. 

" Kena semayang lebih la ni. "

Sahur camana korang? Takkan hari pertama dah tak sahur kot!.
Terawih camana korang? Takkan hari pertama dah tak terawih kot!.

Alhamdulillah aku masih lagi berdaya.

" Tapi terawih pun terawih jugak, jangan pulak nak ngada selfie-selfie masa terawih. Karang ada orang kena libas dgn monopod Tok Imam karang. Tak Pasal-pasal masuk surat khobar. Dapat publisiti murahan lagi. "

Aku taknak cakap panjang-panjang, karang kena cop atas dahi jadi ustaz pulak kang. 
Haha.

Aku nak cakap pendek je.

"Selamat Berpuasa"

P/S : aku tak buat poster pon.
*malas

Meh Aku Payung Korang Video Faradyable



16 comments:

  1. baru ingat ada poster puasa. okay selamat berpuasa

    ReplyDelete
  2. Selamat Menjalani Ibadah Puasa Syarafi!

    ReplyDelete
  3. Selamat menjalani ibadah puasa.
    haha terbaikla video tu

    ReplyDelete
  4. selamat menjalani ibadah puasa fie. :)

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadhan Fi..selamat berpuasa :) poster takdak? cam pelik je ni.heee

    ReplyDelete
  6. Ramadhan Kareem!
    Selamat berpuasa fi. Jangan terlajak ke mamak lagi sudah. Kehkeh

    ReplyDelete
  7. Haaaa ni mst bnyk kali masuk dapur ni....haha.... Selamat berpuasa syarafi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nk pergi tandas kena lalu dapur..hehe hohorait!! :)

      Delete