Monday, January 7, 2013

IRON MAN VESPA CONCEPT DESIGN

selesai sudah edisi menenung laptop sampai terbakar,
sekarang adalah edisi memicit-micit papan kekunci sampai tembus pulak,
jangan adakan edisi cucuk smartphone dengan kaya dah laa

choi!!
*lawak petang-petang*
lawak pagi-pagi takda ka??

Amekkaw!!
klik gambar nak tengok besar-besar
 MARK VESPA 1
Iron Man Vespa Concept Design
by Khairulsyarafi arte e design

Entri kali ini menampilkan photomanipulation aku, durasi yang dihabiskan untuk menenung laptop sampai terbakar adalah 5-6 jam, aduh sampai ke bontot terasa bahang apinya .

 haha


Gambar Stok yang digunakan


caranya mudah sahaja letakkan sedikit bowang kedalam kualai sesedap rasa, kemudia letakkan sahaja dengan bekas garam sekali, tidak lupa juga kentang putar.
*typo sahaja diadakan*
eh?

caranya mudah sahaja, gunakan kesemua basic tool dalam photoshop kemudian terserah kepada tahap kekreatifan kamu, aku masih blom mencapai tahap supreme lagi ni. Masih perlukan masa untuk practice!

Sekian
 Kick Buttowski!!
*secara tiba-tiba dan tidak sengaja*

24 comments:

  1. ooo... betul la tu guna teknik jigsaw puzzle.. cntum2...
    *entri ni bnyak typo haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain..jigsaw puzzle ni gabung gambar yang dah siap..
      photo manipulation ni melibatkan teknik :)

      Delete
  2. fuiyooo semat! pandai eh main dgn tone shadow ;)

    ReplyDelete
  3. alaa menunjuk je. ajar la skali :P haha :D
    smart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pon!! bgi korang jeles jee....ahaha :P

      Delete
  4. baru bljar2 manipulate gambar dgn ps...:)

    ReplyDelete
  5. hebat ! tutorialnya tak hade? kihkih xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...ermm...tutorialnya tak tau lagi..tgh memikirkannya..sbbb need more time!!

      Delete
  6. wow... x mampu saya nk wat camni!!!!

    ReplyDelete
  7. Sangat menarrrriiiiiikkkkk

    Pestime tegok....
    Riaksi kite...

    Warrrgggghhhh
    Mulot tengange... ^_____^


    ReplyDelete